Blick auf die Stadt

Bewertungen von JOIN INN HOTEL Jebel Ali, Dubai ( formerly easyhotel )

1 out of 5

Bewertungen

6,8
14 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Jörg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In general not well maintained, stained linen, rust on bathroom fittings, not really clean
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

Carlos

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room looks old, bathroom kinda dirty
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

brian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed
My trip wasn’t amazing. Poor customer relations. The hot water system was terrible. It couldn’t maintain a consistent temperature. It was either too hot or cold and it kept on shifting from too hot to cold and back to too hot. My check in experience was terrible as well. I had requested for change of date which was communicated by hotel.com but the hotel insisted on charging me for a night I didn’t stay.
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Dewan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place.

8/10 – Gut

Andre

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place, but a bit far from downtown
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

6/10 – Okay

Tomasz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good for affordable stay, but needs improving
Positives: great selection of affordable food and vegan / veg options / friendly staff, clean room sand the hotel Improvements: no ventilation in a bathroom, no option to open a window ajar, so A/C is the only option / there are 2 hair driers for the whole hotel available at the reception. no mini fridges / the iron room has a rusty iron that damaged my formal shirt, the location seems convenient at first glance, but to get to Dubai - you have to do a massive detour (junction 13), as you are not allowed to enter the Jebel Ali zone without a permit.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy Hotel Jebel Ali Dubai
I paid a visit to Dubai in March 2022 mainly for the World Expo. Since the Expo site was not near the city centre, the room rate of this hotel was already the most affordable bargain for tourists traveling on budget. It took 15 minutes to the nearest UAE Exchange Metro Station and another 30 minutes to the Expo site, but there was no shelter along the way to the metro station and the road was rough because it was a construction site. Since that area has not been fully developed, don’t expect any nearby eateries or amenities. Yet, it is still a hotel and the front desk staff could assist you with your issues. You could opt for early check in by paying an acceptable extra cost depending on the room availability. It is a typical hotel room and mine was one with a window (it seems that there are rooms without any windows), but there wasn’t any fridge, kettle nor a shower area which could prevent water spills. You get what you paid.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Chaminda sampath

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Katrina

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

4/10 – Schlecht

Kamilla

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not a great place
Very, very basic rooms - no kettle, hair dryer, etc. The walls are very, very thin so you can hear absolutely everything. Everything in the room is very old and not updated - the wall to the bathroom is glass so basically just a solid curtain between the toilet and the bed. I did not take a shower as it made me feel icky. Location is not great - it's a short drive to the World Expo but otherwise in an industrial zone with nothing around. We got stuck here because plans fell through and needed something last minute for one night. If that's not your case I strongly suggest finding something in Bur Dubai - the prices are similar and at least you'll be in Dubai proper.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Raghu

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

6/10 – Okay

Jide

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Adèle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great deal
Great deal : room are small but not expansive at all. The only problem was the highway just next to the hotel which was quite noise.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

6/10 – Okay

Muhammad

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

4/10 – Schlecht

IAN

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing Outcome from this Hotel
The shower water never got to warmer than 30 deg C? The BBC channel had no sound The internet signal was poor and intermittent Main issue: The walk-in rate was cheaper that I paid through Hotel.com. Also after the second night I should have just cancelled and booked at the walk-in rate
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

Fares

Bien
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Imoro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Normal
The inside lights was not working. And after using the bathroom room there was water all over the floors as if the drainage system was not functioning
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Amin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It's clean and net. But unfortunately no mini-fridge in the room even for cold water
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

PATRICK

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Cheikh

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

6/10 – Okay

Kabeer

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was good and comfortable. The only issue is there is no nearby any shop or grocery available in the walking distance. Also sufficient signages for hotel entry not provided. It is difficult for new users who use googlemap to reach the hotel. I found too much difficulty and visited about 3 JAFZA gates but all said hotel is outside JAFZA. Then i called the reception and she guided me. Please make sufficient sign boards nearby Gate-4 1B exit and also after that. The existing sign board near gate is very small and cannot be read while drive. Rest all things are ok and excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Charbel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Good for solo travellers
It is far from the city. Metro station is close to hotel. The restaurant offers very affordable dinner.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

José Roberto

Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had some problems with the breakfast and charging but talked to the manager and she fix it for me she was so nice and understandable I would definitely go back again so nice people and the price was affordable ...
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rijin am 6. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to share your stay experience with us. We are happy to read the positive comments and we will share this with our colleagues as well. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Rijin am 6. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to share your stay experience with us. We are happy to read the positive comments and we will share this with our colleagues as well. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Kako, Dubai uae

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's nice experience what we had in the easy hotel hope to come back soon
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Rijin am 24. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing easyhotel for your recent stay and your valuable comments you have shared, hope we will get the opportunity to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Rijin am 19. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing easyhotel for your recent stay and the great rating you have shared, hope we will get the opportunity to welcome you again soon. Regards, front desk

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Staff was cooperative and friendly!but
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Rijin am 23. März 2019
Dear Guest, Thank you for choosing easy hotel for your preferred stay and your valuable comments you have shared, looking forward to welcome you again in the nearest future.

8/10 – Gut

Iman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

jabr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
جميلة
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

alex

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Checked into the wrong room, opened the door at 3 am to someone sleeping. Peeling paint with mold in all the rooms. Overpriced and difficult to get to and from.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Milton

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bed and shower but no wifi.
The location was convenient for us and it had no frills but offered a bed and shower. Sucks you have to pay for wifi access.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von Rijin am 26. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for your recent sa=tay with easyhotel and your valuable comments you have shared, We are looking forward to welcoming you back at easyHotel upon your next visit to Dubai.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Only it’s ok just require more improvement and house keeping can be further improved
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Rijin am 1. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing easyHotel for your preferred stay, and writing your valuable feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and liked our service and standards it is such feedback from valued guests like you that keeps our team constantly motivated to achieve “service par excellence”. regarding you specific comment about housekeeping we shall look into the matter with utmost seriousness and will be initiating corrective action to ensure the excellent service. We are looking forward to welcoming you soon again to our hotel. Kind Regards, Management

4/10 – Schlecht

Sameh

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Easy Hotel Review
Disadvantages: Room service are not changing sheets when cleaning, not cleaning room properly, I found cockroach and made complain. They transferred me to another room. Advantages: Internet speed is good, Parking is available, Quite, Hotel restaurant is open 24h and food is served fresh.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service

6/10 – Okay

Dinesh, New Delhi, India

Gut: Sauberkeit
Save Time & money
Overall good experience and enjoy food in restraurant
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Rijin am 17. März 2018
Dear Dinesh, Thank you for choosing easyHotel for your recent stay in Dubai. We have read your comments and suggestions carefully about the hotel and we greatly appreciate that you took the time to write them, as our guests’ satisfaction is our main priority. We are the one-star property in the budget line hotels that’s the reason we don’t have much amenities. We do not have free WIFI service currently, however, your suggestion for a free WIFI service has been forwarded to our Management and hope will get a positive response. It was a pleasure to have you as our guest. We would like to take this opportunity to thank you again for your collaboration and we hope to see you again soon at easyHotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It's nice to stay in hotel
Room is nice but the problem nothing inside the no glass no spoon and no table for eating food.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Rijin am 30. Jan. 2018
Dear Sir/Madam Thank you for choosing easyHotel for your stay and valuable feedback. We are looking forward to welcoming you again at easyHotel upon your next visit to Dubai Rijin front desk