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428 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
428
324 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
324
118 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
118
65 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
65
65 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
65
8,4/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
7,8/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Tolga
Mit einer Gruppe gereist
16. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Waren zu zweit da
waren eigentlich zufrieden
haben das hotel aber eigentlich nur zum Schlafen genutzt Personal war freundlich
Tolga
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Manu Madhan am 9. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for the feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay, hope you will give us another opportunity to serve you again very soon. Sincerely, Manu Madhan General Manager
6/10 – Okay
sonny, glinde
22. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist Gut gelegen, Aber fur Aufzug wartezeit ist oft mehr als 10 min diese Hotel ist neuerdings sehr beliebt unter den Indischen Touristen Grupppe mann kommt sich wie aufdem Indischen Bazar , zimmmer stinken veraltete möbel Teppichboden Stinkt schimmel im Bad .
sonny
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 29. Aug. 2023
Dear Sonny, Greetings of warm and peace!Thank you for submitting your rating and reviews! We are regret to hear your negative experience and learned that the service provided by the team was not up to your expectations. Your reviews are valuable and all the details from your feedback are being dissemminated to concerned department for rectification and improvement. We look forward to welcome you again in the near future!Regards, Majestic City Retreat Management
6/10 – Okay
Torsten
3. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Service and staff : Super
Restaurant/Bar: Super
Sustanibility: Improvement needed. Still plastic cup, plates, drinking straw served (breakfast).
Rooms/Floors etc: It is ok, but refurbishment in some areas would be needed
Infrastructure: Metro near by, 5-8min walk
Torsten
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Majestic City Retreat Management am 10. Jan. 2022
"Dear Torsten ,
Greetings!
Thank you for taking time to share your review, it was a pleasure to have you as our guest, please be assured that I have taken a note of your feedback and we will surely work on enhancing this experience in the future. Having said so I look forward to welcome you again soon.
Regards,
Majestic City Retreat Management
"
10/10 – Hervorragend
Torsten
25. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Service
Wir waren nur zwei Tage dort (vor einer Kreuzfahrt). Sehr gutes Hotel. Zentral im Norden von Dubai mit Metrostation und Shops in Reichweite (5-10min zu Fuss). Frühstücksbuffet o.k. (leider zum Teil Pappe und Plastik statt Teller und Tassen). Auswahl völlig o.k. Die Zimmer (23. Etage) waren grosszügig und sauber mit tollem Blick über Dubai. Die SUNSET Lounge Restaurant im Hotel (Aussenbereich mit Grillstation) haben wir sehr genossen. Unsere Empfehlung: der gemischte Grillteller. Reicht für zwei. Rezeption und Service sehr gut. Ausdrucken des PCR Tests problemlos möglich. Ich hatte meine Jacke im Zimmerschrank vergessen. Die wurde ohne Kosten an mein nächstes Hotel geliefert. Das ist echter Service. Danke und gerne wieder.
Torsten
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Majestic City Retreat Management am 10. Jan. 2022
"Dear Torsten,
Greetings!
Thank you for choosing Majestic City Retreat and for taking the time to share your perefct rating review. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit.
Regards,
Majestic City Retreat Management"
2/10 – Ungenügend
Manaf
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
6. Dez. 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The worst Hotel ever. They stole an electric device with a value of 450 US Dollar. If we need something we have to wait very very long (for example order a Taxi, you have to wait 30 minutes, and then the receptionist tell you come down and wait for the next comming taxi). If you need a room cleaning, they come after 2 hours. Service and staff are very bad and not well educated. If you call the reception, nobody answers and you have to call 15 times to get someone on the phone. Miserable!
Manaf
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Majestic Team am 8. Dez. 2021
Dear Mr. Manaf,
Warm Greetings!
We appreciate your time to submit your rating and review regarding your stay. We regret to hear about your negative experience and the unfortunate incident that you faced during your stay. Our management team conducted a thorough investigation of the grievance that you have raised.
We are kindly yet completely denying your comment about theft or stealing as this particular incident has been addressed, and solved soon as you have raised your concerns with the management. We regret that our housekeeping team member has unintentionally thrown the box of your newly purchased hairdryer while during the makeup service in your room where the box contains the warranty and some of the part of the hairdryer. Herewith, we are sincerely apologizing for the caused inconvenient however, we believe that we have recovered this service glitch in a glacial phase whereas have reimbursed the whole amount of the AED 1574 to you based from the receipt that you have presented. Further our Housekeeping manager have personally met you to ensure your satisfactory.
We value our reputation as we are not tolerating such kind of deeds. We exert high importance on our guest belongings' security and guarantee to you that we value this trust given to us by our dear customers.
Overall, we will work on all the points that you have mentioned in order to improve our service, rest assured that we our trying our very best to upkeep quality and comfortable stay for our valued guests. We seek your broader understanding while striving to maintain a series of training so this kind of occurrence will not happen in the future.
We are looking forward to welcoming back in your second home in BurDubai. We would be delighted if you will give us a chance to make things better and to see you in the near future.
Have a majestic day ahead!
Regards,
Majestic Team
10/10 – Hervorragend
Luz Maena
Mit dem Partner gereist
6. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schön 😍
Luz Maena
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Majestic Team am 23. Juli 2022
Dear Guest,
Good Day.
Many thanks for taking time to share your views, we appreciate same and are glad to note that you enjoyed your stay with us.
Please accept our apologies for such a delay to acknowledge your review this is now being replied because a new company has taken over the ownership of Majestic City Retreat Hotel - Dubai.
Therefore, we as new Management have decided to acknowledge every review which were not replied.
We sincerely hope that you will give us another opportunity to revisit our property.
God Bless.
Manu Madhan
General Manager
Majestic City Retreat Hotel - Dubai.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
28. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Majestic City Retreat Management am 8. Okt. 2020
Dear Valued Guest,
We truly appreciated your time in giving us your perfect rating of your stay with us!
We are looking forward to having you again in the future as our repeat guest.
Regards,
Majestic City Retreat Management
8/10 – Gut
Hannes, Munich
Mit dem Partner gereist
24. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We've been here in mid February 2020 for a few days, and it was in general quite good. The room was clean, big enough, with a very good view over (parts of) Dubai, so all-in-all, you get what you've paid for. Only a bit negative point is, that they only have 2 lifts for >24 floors with some restaursnts on the lower ones, meaning you can sometimes wait for minutes, but as they won't be able to change that one soon, it'a okay
Hannes
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Majestic City Retreat Management am 9. März 2020
Dear Hannes,
We truly appreciate your time in giving us your review online!
We are glad to read that you had a nice stay. In regards to the lifts during periods of extremely high occupancies and at peak traffic hours, they are indeed under pressure. The only advice we can give to our guests is to be patient.
We would be delighted if you will give us a chance to make things better and to see you in the near future.
Regards,
Majestic City Retreat Management
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
21. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Klima defekt.
Unsauber und alt.
Zwei Aufzüge für so viele Stockwerke sehr schlecht.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Majestic City Retreat Management am 9. März 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your review online!
Your feedback is extremely valuable to us and we have noted your issues as we strive to improve for the future. In regards to the lifts during periods of extremely high occupancies and at peak traffic hours, they are indeed under pressure. The only advice we can give to our guests is to be patient.
We would be delighted if you will give us a chance to make things better and to see you in the near future.
Regards,
Majestic City Retreat Management
4/10 – Schlecht
Uwe
Geschäftlich gereist
21. Okt. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Keine 4 Sterne -
Die Zimmer waren nicht sauber und nicht neuwertig. Frühstück war grauenvoll. Für die Landeskategorie entspricht dieses Hotel keine keine 4 Sterne. Airconditioner sehr laut. Balkon verstaubt, Glasscheiben verschmiert mit alten Handabdrücken.
Wasserkocher alt, Behälter für Tee und Zucker waren verostet und verklebt.
Uwe
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Panagiotis Baganis am 17. Nov. 2019
Dear Uwe,
Thank you very much for your review of your recent stay with us.
We greatly appreciate your feedback as it helps us understand which parts and areas of the hotel need to be improved. We’ve taken your thoughts to heart and we’re planning on making some internal changes based on your recommendations.
We would be delighted if you will give us a chance to make things better and see you again in the near future.
Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
6/10 – Okay
Khaldun
9. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not again
No guest friendly hotel
Khaldun
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
30. März 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir hatten bei der Buchung extra darauf geachtet, ein Hotel mit Pool zu buchen. Leider war der Pool beinahe die komplette Zeit unseres Aufenthaltes wegen Renovierungsarbeiten geschlossen, weshalb wir dann jeden Tag wieder den Weg zum Strand vor uns hatten, was wir uns eigentlich ersparen wollten.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Majestic City Retreat Hotel am 4. Apr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time to review and rate us!
We are saddened to read that you did not have such a pleasant stay with us. Please accept our apology in regards to the renovation of swimming pool as this was an unexpected issue, which we had to resolve during your stay. Alternative arrangements for all our guests were made in order to make everyone happy.
We appreciate your time to review us.
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
10/10 – Hervorragend
Andreas
17. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut. Wie immer.
Andreas
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Majestic City Retreat Hotel am 20. Feb. 2019
Dear Andreas,
Thank you for taking your time to review and rate us!
We are happy to know that you experienced a good stay at our hotel and the level of service provided by our team.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
MemoDemo, Bielefeld,de
5. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel liegt ganz Nah zur Metro Station Al Fahidia ca. 7 min zu Fuß. Nebenan ist gleich ein Supermarkt welches sehr praktisch um schnell und kurz was zu besorgen. In der Nähe gibt es auch viele Einkaufsmöglichkeiten, der Souk und auch der Creek ist alles fußläufig erreichbar
Hotel ist im ganzen mehr auf indische Touris ausgelegt, z.B Frühstück oder indische Disko bzw. Bollywood.
Ansonsten ein sauberes Hotel und der kostenlose Shuttle nach Dubai Mall, Jumeira Beach und La Mer ist auch genial.
Die 4 Sterne sind gerechtfertigt!
MemoDemo
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Majestic City Retreat Hotel am 10. Feb. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time to review and rate us!
We are happy to know enjoyed our location, facilities, and service provided by our team. We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 4. Dez. 2018
Dear Valued Guest
Thank you for taking your time to review and rate us!
We are truly delighted to know that you had a wonderful stay with us.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
10/10 – Hervorragend
Katja
21. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Katja
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 4. Dez. 2018
Dear Katja
Thank you for taking your time to excellently review and rate us!
We are glad that you had experienced a great stay at our hotel. We look forward to welcoming you again
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Dounia
2. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice vacation 👌
Ich war mit allem zufrieden bis aufs Internet war alles gut weil es immer abgestürzt ist .
Dounia
Aufenthalt von 19 Nächten im September 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 29. Okt. 2019
Dear Dounia,
Thank you for your review and rate online!
We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can.
We are looking forward to having you again in the future as our repeat guest in our hotel.
Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Philipp
25. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice stay !
Very nice stay !
Philipp
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 8. Okt. 2018
Dear Valued Guest
Thank you for taking your time to review and rate us!
We are glad to know that you experienced a good stay at our hotel and enjoyed our overall facilities.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Kolja, Deutschland
26. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in zentraler Lage, ruhige Zimmer und gute Aussicht vom Balkon. Gutes Frühstück und nettes Personal.
Kolja
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 15. Juli 2018
Dear Mr. Kolja,
Thank you for taking your time to review and rate us!
It’s our pleasure to read that you had a wonderful stay at our hotel and enjoyed our Location, breakfast at Tirquaz and all the overall facilities.
Thank you for recommending us and we look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
4/10 – Schlecht
Angela
15. Juni 2018
Gut: Sauberkeit
I would not come again
very bad WiFi and the lifts are awfull. It's realy stressi to get up and down. Breakfirst time in Restaurant is very bad. Service not good.
Angela
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 31. Juli 2018
Dear Valued Guest,
We are saddened to read that you did not have such a pleasant stay with us. In regards to cleanliness, we will definitely look into it as our aim is to keep our standards high. Please accept our apology for the shortcomings you experienced during your stay.
We extend our gratitude for your kind initiative to give us a review.
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
4/10 – Schlecht
Angela
15. Juni 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Sehr durchschnittliches Hotel
Ziemlich chaotisches Hotel. Fahrstühle sind total überlastet, teilweise muss man sehr sehr lange warten, bis man nach oben oder unten fahren kann. Bei den vielen Stockwerken ist der Fussweg nur etwas für extrem trainierte Menschen. Pool klein und unhygieisch, incl. Liegen drum herum. Frühstücksservice katastrophe, Restarant total überlastet und Personal dort unfreundlich
Angela
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 29. Okt. 2019
Dear Angela,
We truly appreciated your time in giving us your review and rating of your stay with us!
We are sorry to learn about your experience with us. We took a note about all your comments and addressed them to our Departments Heads and immediate attention with corrective actions have been taken.
We greatly appreciate your comments and we look forward to welcome you again!
Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nähe Creek und U-Bahn
Hotel ist ein guter Ausgangspunkt für Sightseeing in Dubai
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 3. Juni 2018
Dear Valued Guest
Thank you for taking your time to review and rate us!
We are happy to know that you experienced a great stay at our hotel and enjoyed. We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Christian
30. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hoher Komfort, mitten im Geschehen und trotzdem auch ruhig!
Christian
Antwort von Panagiotis Baganis am 2. Mai 2018
Dear Mr. Christian
Thank you for taking your time to positively review and rate us!
We are glad to know that you experienced a good stay at our hotel and enjoyed our location.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
10/10 – Hervorragend
Shorty , NRW
22. Apr. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Sehr schönes Hotel . Sehr gute Lage. Ein sehr freundlich es Team . Deluxe Zimmer , groß geräumig und gute Ausstattung. Top aussicht über Dubai . Sehr schöne neu gestaltete Aussenterasse. Kurzer fussweg zur Metrostadion .Ca 5 min . Al Fahidi .
Shorty
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 26. Apr. 2018
Dear Valued Guest
We thank you for your great review and rating!
We are happy to read that you enjoyed your stay, location, spacious room and that our colleagues made your stay more memorable.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Christoph, Nürnberg, Bayern
8. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Stadthotel in guter Lage mit gr. Pool
Das Hotel liegt in ruhiger Lage, ca. 10 Gehminuten zur Metro, angenehm großer Pool, das Frühstück war für mich in Ordnung, mal indische Besonderheiten, mal andere asiatische Schwerpunkte, eher zuwenig Platz für die Einnahme des Frühstücks. Seltsam - am ersten Tag konnte wir sehr angenehm bei prima Temperaturen im Freien frühstücken, danach für eine Woche gar nicht mehr - sehr schade, da man sich als Mitteleuropäer nach dem Winter danach sehnt sich im Freien aufzuhalten. Die zwei Aufzüge waren ab und zu zuwenig.
Aber insgesamt sehr empfehlenswert.
Christoph
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 9. Apr. 2018
Dear Christoph,
We thank you for your great review and rating!
We are happy to read that you enjoyed your stay, pool, food, and location. We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
BK, Süddänemark
12. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Stadthotel
Sehr freundliches und bemühtes Personal. Central gelegen nahe U-Bahn Station. Doch kann alles schnell und billig mit dem Taci erreicht werden.
BK
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 25. Okt. 2018
Dear Valued Guest
Thank you for taking your time to positively review and rate us!
We are glad to know that you experienced a good stay at our hotel and enjoyed our location. We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Marion
9. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Für einen Kurztripp ideal zentral und super service
Marion
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 9. Apr. 2018
Dear Mr. Marion
Thank you for taking your time to positively review and rate us!
We are glad to know that you experienced a good stay at our hotel and enjoyed our location as well as the level of service provided by our team. We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Karlheinz, Obersulm,Württemberg
8. März 2018
Gut: Personal & Service
Gutes Hotel für ein paar Nächte
Preis - Leistungsverhältnis ist ausgewogen.
Nicht als Erholungshotel geeignet
Um Dubai zu erkunden der richtige Ausgangspunkt.
Hat übrigens eines der besten griechischen Restaurants der Stadt
Karlheinz
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 2. Mai 2018
Dear Kartheinz,
Thank you for taking your time to positive review and rate us!
It’s our pleasure to read that you had a wonderful stay at our hotel and enjoyed Food in our award winning Greek Restaurant “Elia”.
Thank you for recommending us and we look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Franz, wien
13. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Metro gleich in der Nähe
Die Getränkepreise im Hotel waren etwas hoch !
Aber sonst war alles ok
Franz
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 29. Okt. 2019
Dear Franz,
Thank you very much for your candid review of your recent stay with us. Regarding your points mentioned, rest assured that our beverage rates are very competitive in the market given the quality of service and amenities we offer. We greatly appreciate your comments.
We hope to see you again with us in the near future.
Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
6/10 – Okay
Christina, Hessen
3. Feb. 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Keine 4 Sterne
Super Frühstück, nettes Personal, gute Lage zur Metro
ABER:
Zimmer abgewohnt, TV Bild sehr schlecht,selbst regionale Programme schlecht zu empfangen, Boden schlecht gewischt,Abfluss im Bad defekt, wurde aber nach Beanstandung sofort ausgetauscht,Klimaanlage teilweise zu laut zu schlafen, Betten relativ hart,
Aufzug dauert ewig
Christina
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 7. Feb. 2018
Dear Ms. Christina
Thank you for taking your time to review and rate us!
We are happy to know that you experienced a great stay at our hotel and enjoyed the breakfast at Tirquaz. Please accept our apology about the shortcoming you faced during your stay. Rest assured, we have passed on your feedback to the concern department to take actions as necessary in order to avoid this from happening in future.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
10/10 – Hervorragend
Jiri, Nürnberg
24. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral Hotel
Sehr schönes Hotel in Bur Dubai. Nähe Al Fahidi Metro Station.Sehr freundliches und hilfsbereites Personal
Jiri
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 7. Feb. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time to positive review and rate us!
We happy to read that you had a wonderful stay at our hotel and enjoyed our Location and all the overall facilities. Thank you for recommending us and we look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Jiri, Nürnberg
23. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in perfekte Lage
Ein 26 Stockiges Hotel in perfekte Lage Bur Dubai.Nur 3 minuten zu fuss von metro Station Al Fahidi.Sehr nettes und hilfsbereites personal.Also meiner seits nur herzliche empfehlung.
Jiri
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018
Antwort von Panagiotis Baganis am 7. Feb. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time to positive review and rate us!
It is our pleasure to know that you had a wonderful stay at our hotel and enjoyed our Location and our colleagues extended great service to you.
Thank you for recommending us and we look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
4/10 – Schlecht
Kerstin, Wien
23. Jan. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enttäuschender Aufenthalt in Dubai
Leider hat uns das Hotel nicht gefallen, wurden zum Silvester Gala Dinner gezwungen obwohl wir andere Verpflichtungen hatten an diesem Tag. Das eigentlich gebuchte ZImmer war nicht verfügbar, Personal inkompetent und langsam. Nachts geht man in dem Viertel lieber nicht raus. Keine Ahnung wieso es so gute Bewertungen hat...
Kerstin
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Panagiotis Baganis am 7. Feb. 2018
Dear Valued Guest,
We are saddened to read that you did not have such a pleasant stay with us.
Also, kindly note that the information about our Gala dinner package was displayed on all our booking channels to make sure our guests were aware of it before booking. . In regards to cleanliness, we will definitely look into it as our aim is to keep our standards high. Please accept our apology for the shortcomings you experienced during your stay.
We extend our gratitude for your kind initiative to give us a review.
Best Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Panagiotis Baganis am 22. Okt. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your perfect rating!
It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
jb, sh
15. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Hotel
Super nettes Team, sauber, gutes Frühstück, Zentral, gern wieder buchen
jb
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Panagiotis Baganis am 22. Okt. 2019
Dear JB,
Thank you for your rating on Expedia.com and for pointing out the impressive experience that you had with us.
It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with the team, cleanliness, good breakfast, and central location that Majestic has offered you.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit
average hotel
average Hotel next to the main road in bur dabi. some 10 min. to the next Metro Station. Overall ok. Price rather on the higher side. they gave me a Smoking room although i booked non smoking
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Panagiotis Baganis am 22. Okt. 2019
Dear Valued Guest,
We truly appreciated your time in giving us your review of your stay with us!
We hope to see you to stay again with us in the near future.
Regards,
Panagiotis Baganis
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein wenig außerhalb von der Stadtmitte, ansonsten top Hotel
Verifizierter Reisender
Antwort von Ramzy A. Faris am 20. Apr. 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for your review and for choosing Majestic Hotel Tower!
It’s our pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ramzy A. Faris,
General Manager
8/10 – Gut
david, karlsruhe
11. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mir super früstück
Das Hotel ist ganz gut für ein kurz Trip in Dubai ist nicht weit zum Airport und nicht weit zur Mal of Dubai ich würde das holte wieder besuchen.
david
Antwort von Ramzy A. Faris am 13. Apr. 2017
Dear Mr. David,
Thank you for your pleasant review about Majestic Hotel Tower!
We are pleased to read that you had a good stay with us and enjoyed our location.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ramzy A. Faris,
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible receptionist!
Verifizierter Reisender
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time to excellently rate us!
It’s our pleasure to read that you experienced a great stay at our hotel. Please accept our apology on behalf of the reception team regarding how you felt and make sure this will not happen again in the future.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ramzy A. Faris,
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
27. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in zentraler Lage
Keine negative Erfahrungen. Hat von Check-In bis zum Check-Out alles sehr gut geklappt.
Verifizierter Reisender
Antwort von Ramzy A. Faris am 1. Apr. 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at Majestic Hotel Tower and for sharing your candid feedback!
It’s our pleasure to read that you had a wonderful stay with us and enjoyed the overall facilities and services of our hotel.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ramzy A. Faris,
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes 4 sterne haus in zentraler lage
seit 4 jahren wohne ich in diesem hotel wenn ich in den emiraten bin, war immer zufrieden, bietet guten komfort und service zu (noch) erschwinglichen preisen
Verifizierter Reisender
Antwort von Ramzy A. Faris am 16. März 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for taking your time to positively review and rate us!
We are happy to read that you had a pleasant stay at our hotel and enjoyed our location and swimming pool.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ramzy A. Faris,
General Manager
8/10 – Gut
Josef, Österreich
14. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundliches und hilfbereites personal. Gratis Shuttle Service zum Strand und der Mall. Hotel liegt etwas abgelegen
Josef
Antwort von Ramzy A. Faris am 15. Nov. 2016
Dear Mr. Josef,
Thank you for taking your time to positively review and rate us!
We are glad to read that you enjoyed our shuttle service and that our staff extended great service to you.
We look forward to welcoming you again soon!
Best Regards,
Ramzy A. Faris,
General Manager
8/10 – Gut
SATOH
16. Mai 2024
Gut: Personal & Service
フロントの方に優しくしていただき感謝いたします!
SATOH
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 21. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for staying at the Majestic City Retreat Hotel and sharing your positive feedback.Looking forward to welcoming you back and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Gut
pierre
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
pierre
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 21. Mai 2024
Dear Guest,We very much appreciate you rating our services.Looking forward to welcoming you back and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
6/10 – Okay
Jeroen
Geschäftlich gereist
30. Apr. 2024
Prijs kwaliteit is top. Dichtbij de metro.
Jeroen
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 3. Mai 2024
Dear Mr. Jeroen,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Majestic City Retreat Hotel. It is our pleasure to know that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back again and hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Gut
Naeem
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Naeem
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 26. Apr. 2024
Dear Naeem,We very much appreciate you rating our services.Looking forward to welcoming you back and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
8/10 – Gut
Abelardo
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hard to get a transportation inside the property.
Abelardo
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 24. Apr. 2024
Dear Mr. Aberlardo,Thank you for staying at the Majestic City Retreat Hotel and sharing your feedbackWe like to apologize that our service failed to meet your expectation. It is our aim to provide superior service to all our guests and we believe in constant improvement. Please rest assured that your concerns have been shared with the team for improvements.Looking forward to welcoming you back in the near futureSincerely,
8/10 – Gut
Shubham
4. Apr. 2024
Shubham
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 25. Apr. 2024
Dear Mr. Shubham,We very much appreciate you rating our services.Looking forward to welcoming you back and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
6/10 – Okay
Idriss, Houston
Mit dem Partner gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I liked the location of the property as it was convinient. Not so much liked the quality of service, unless I was asking for more than that type of hotel should provide.
There was a mishap done by housekeepers but the upper management didn't do what it took for a come back game.
Idriss
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2024
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 23. Apr. 2024
Dear Mr. IdrissThank you for staying at Majestic City Retreat hotel. We are happy to know that you liked the hotel location. However, we also like to apologize that our housekeeping service failed to fully meet your expectation. It is our aim to provide superior service to all our guests and we believe in constant improvement. Please rest assured that your concerns have been shared with the team to avoid future occurrence. It is our hope that it will not deter you from using our property and we look forward to be in your service again in the future.Sincerely,
8/10 – Gut
Petter Andre
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Petter Andre
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Majestic City Retreat Hotel Management am 23. Apr. 2024
Dear Mr. Petter,Thank you for taking the time to share your stay experience rating with us. we do forward to be in your service again in the future.Sincerely,