2 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, italienische Küche

Bewertungen von Pullman Paris Montparnasse Hotel

4 out of 5
Pullman Paris Montparnasse Hotel
19 Rue Commandant Rene Mouchotte, Paris, Paris

Bewertungen

9,0

Wunderbar

239 von insgesamt 372 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
81 von insgesamt 372 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
29 von insgesamt 372 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 372 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 372 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Joel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not really clean rooms, not cleaned after returning in the evening. Need to walk 5-10 min to the next metro. Totally overpriced for the experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 23. Apr. 2024
Dear Joel,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the cleanliness issues you encountered and the inconvenience of the distance to the nearest metro station. Please note that typically a turn-down service is performed in the rooms to prepare them for your return in the evening. This is not possible when the "Do Not Disturb" sign is left on the door handle.Your comments are valuable to us as we continuously strive to improve. Regarding pricing, we aim to provide a premium experience with our services and facilities. We appreciate your insights.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

8/10 – Gut

Julian

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Karlheinz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
room was o.k. next to the elevator.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Christoph Merz am 11. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted that the room met your expectations. Regarding its proximity to the elevator, we hope it did not cause any inconvenience during your stay. For your future visits, please feel free to let us know your room location preferences.We wish you a joyful holiday season and hope to see you again soon.Best regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

6/10 – Okay

Laura von

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ab 15 uhr sollte Check-In sein. Um 17 Uhr kamen wir am Hotel an aber unser zimmer war nicht fertig. Man sagte uns wir sollen 20 Min max. 30 Min warten. Wor haben 45 Min gewartet und das zimmer war immer noch nicht fertig. Man konnte uns auch nicht sagen wann es fertig ist. Eine Entschuldigung gab es nicht. Da wir um 18:30 Uhr einen Termin in Paris hatten sind wir gegangen. Unser Gepäck wurde in einem Gepäckraum aufbewahrt. Das Hotel ist sauber und Modern. Aber drum herum ist es dreckig und nicht schön. Überall Obdachlose und Drogenabhängige die einen auch anquatschen und hinter herlaufen. Es riecht sehr stark nach Urin. Wir kamen um 23:30 Uhr wieder und alles war fertig. Das Frühstück war grandios. Die Punktabzüge gibt es für die Umgebung und die Ankunft. Eine Entschuldigung o.ä. wäre schon notwendig gewesen. Bei dem Preis erwarte ich was anderes.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Rolf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stadthotel
Das Hotel ist gut gelegen, der Eingangsbereich ist sehr schön und aufwendig gestaltet. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Bei der Zimmeraustattung merkt man, dass das Hotel schon älter ist. Der Zustand ist okay, fehlt es doch an kleinen Annehmlichkeiten (Wäschesack, tägliches auffüllen vom Wasserdepot etc.) Wir wollten mit unserer Tochter die vielgepriesene SKY Bar besuchen, leider für Kinder kein Zutritt. Dies sollte für Hotelgäste möchglich sein, wenn auch nur beschränkt. Preis- Leistungsverhältnis stimmt nicht.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

jonathan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely rooms and very comfortable beds. We had my very large dog (61 kg) with us, and he was treated like royalty. Lovely, friendly staff. Solid breakfast buffet, although very full. Close to metro lines.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Yannick

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut, aber nicht aussergewöhnlich
Das Hotel ist zentral gelegen und die Metro ist in Gehdistanz. Die Zimmer sind geräumig und haben ein grosses Badezimmer. Das Frühstücksbuffet ist sehr empfehlenswert und bietet alles, was das Herz begehrt (sogar glutenfreie Alternativen). Leider war der Service im hauseigenen Restaurant Umami sehr langsam. Die Serviceangestellten schienen mit derart vielen Gästen überfordert. Zudem wurde unser Zimmer an keinem einzigen Tag gereinigt (lag wohl daran, dass die oberen Etagen erst später am Abend gereinigt werden und wir dann wieder zurück im Zimmer waren, um uns für das Abendessen umzuziehen).
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Leonardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an absolute positive experience in this hotel. The service and staff was excellent. I really appreciate the professionalism and hospitality. The location was great only 2 minutes to the next metro/ bus station. We really looking forward to book again when we are visiting Paris next time.

10/10 – Hervorragend

Gabil

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Syndi

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Sandro

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
2 Tage hintereinander waren die Zimmer bis um 17 Uhr nicht gemacht!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Heike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein megaschönes Hotel, elegant , komfortabel, geniale Aussicht, einfach super toll !
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Silvia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Generell ein sehr schönes Hotel. Die Lage zum Bahnhof und die Baustellen sind nicht ideal, Preis/Leistung passt meiner Meinung nach nicht - ist aber in einer Stadt wie Paris wahrscheinlich auch nicht möglich.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Martina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hoteleigene Bar sehr teuer
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Christoph Merz - Hotel Manager am 14. Apr. 2022
Dear Martina, All our team would like to thank you for taking the time to share your experience. Looking forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Christoph Merz Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Alain

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage und gutes Preis/Leistung Verhältnis
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Christoph Merz - Hotel Manager am 29. März 2022
Dear Alain, Thank you for your kind recommendation following your stay at the Pullman Paris Montparnasse. Looking forward to welcoming you back in the near future. Sincerely,

8/10 – Gut

Vertaim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was very nice! It is very modern and clean. The staff is great: super helpful and friendly. The reason this isn’t a 10/10 is because of the smell and no balcony. Sometimes the hotel lobby smelled of cooked food due to open layout. Sometimes it smelled like the sewer (however parts of France smell this way due to their canals). It does NOT smell in the rooms. We love balconies, but unfortunately this hotel did not have any. I believe the front desk mentioned that high buildings in France don’t allow balconies. Besides the smells and no balcony, everything else was amazing! If you want a semi-luxury hotel for a decent price, this is it! 8/10
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Arden, San Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rachael

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a lovely 4-night stay at the Pullman Montparnasse. The staff were all friendly and helpful (special shout out also to Fernando for being particularly welcoming and helping us when we first arrived). The rooms were spacious and had incredible views over Paris. We also went up to the skybar (rooftop bar) which was a wonderful experience watching the sunset and the tower begin to light up. The hotel gym has everything you could need and more! In terms of location the hotel is close to bus stops, the metro and Montparnasse train station (handy for trips to Versailles which you can get to in 20mins on the train). There are lots of restaurants around the hotel too, as well as two on-site. Would recommend this hotel and thank you again to all the staff for making our stay so wonderful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 14. Mai 2024
Dear Rachael, Thank you for taking the time to share your experience at Pullman Paris Montparnasse. We are delighted to hear that you had a lovely 4-night stay with us and that our staff, especially Fernando, contributed to making your visit welcoming and pleasant. It's wonderful to know that you enjoyed the spacious rooms with incredible views, the delightful experience at our Skybar watching the sunset, and the convenient access to our well-equipped gym. We are thrilled to learn that you found our location near bus stops, the metro, and Montparnasse train station advantageous for exploring Paris, including easy trips to Versailles. It's fantastic to hear that you appreciated the variety of restaurants around the hotel and our on-site dining options. At Pullman Paris Montparnasse, we aim to provide a memorable and comfortable stay for all our guests, and your recommendation means a lot to us. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future. Warm regards, Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Hervorragend

Hiten, Lancaster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 7. Mai 2024
Dear Hiten,Thank you for your positive feedback on your recent stay with us. We are delighted to hear that everything was perfect for you. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another flawless experience at Pullman Paris Montparnasse.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Hervorragend

Hekai

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
there is rooftop bar and the various selection for breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 7. Mai 2024
Dear Hekai,Thank you for your positive review. We are delighted to hear that you enjoyed our rooftop bar and the diverse breakfast selection. Your satisfaction is our priority, and we are thrilled that you had a pleasant experience. Should you have any further feedback or requests, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back at Pullman Paris Montparnasse.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

8/10 – Gut

Bryce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Pullman Montparnasse Hotel was the perfect location as we were arriving in Paris from the train station just across the street from the hotel. The hotel was very nice with lots of amenities. However, if I were staying longer in Paris, I would choose a different location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 7. Mai 2024
Dear Bryce,Thank you for your positive review and for choosing Pullman Paris Montparnasse for your stay. We are delighted to hear that you found our location convenient and enjoyed the amenities we offer. We appreciate your feedback regarding the choice of location for a longer stay, as individual preferences vary. Your comments are valuable to us as we strive to enhance our guests' experiences. We hope to welcome you back in the future.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Hervorragend

Christophe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in Montparnasse. Walking distance to lots of bars, restaurants and stores. Friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 7. Mai 2024
Dear Christophe,Thank you for sharing your positive feedback regarding our great location in Montparnasse. We are delighted to hear that you enjoyed the proximity to various bars, restaurants, and stores. Our team at Pullman Paris Montparnasse always strives to provide a friendly and accommodating service to all our guests. We look forward to welcoming you back in the near future.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

4/10 – Schlecht

Arturo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I liked the hotel but they gave me the worst room they had because I booked with Expedia, that is why I give them very low grades.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 30. Apr. 2024
Dear Arturo,Thank you for your feedback, we sincerely regret any disappointment you may have experienced during your time with us.If you were unhappy with the room assigned to you, we want to assure you that it was never our intention to provide anything less than satisfactory accommodations. We are sorry if you felt that your room selection was influenced by your booking through Expedia. Please know that all our guests are equally valued, regardless of their booking method.We hope to have the chance to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the staff. Our check in was easy and the staffer assisting us was so helpful. Skip the Skybar though.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 29. Apr. 2024
Dear Michael,Thank you for your kind words regarding our staff and smooth check-in process. Your input is valuable and helps us enhance our services, thank you.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Hervorragend

Rachael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a nice hotel. They layout is a bit odd, but the rooms are luxurious and clean. The staff is very kind and gracious. I had a problem with the AC in my room, and the manager came and helped me move my belongings. The convenience to the Metro is wonderful and there are lots of good options for dining. I would definitely stay here again.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 29. Apr. 2024
Dear Rachael, we thank you for taking the time to share your experience. Your satisfaction is our priority. We are delighted that you enjoyed the comfort and cleanliness of our rooms, as well as the kindness of our staff. Your feedback on the AC has been passed on to our technical team for improvement. We hope to welcome you again soon. Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

4/10 – Schlecht

??

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gaetan

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel with large rooms and comfortable beds. Only complaint is that the house keeping staff must have been short handed as we hardly ever saw them and they’d come to clean the room late in the afternoon after we returned from a day of sightseeing and wanted a rest. Breakfast buffet was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Christoph Merz, Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Jane,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words regarding our spacious rooms and comfortable beds. We apologize for any inconvenience caused by the housekeeping schedule. Your comment has been noted for our improvement. We are glad you enjoyed our breakfast buffet. We hope to welcome you back soon for another pleasant stay.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Hervorragend

Raham

Overall nice hotel. Friendly and helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Christoph Merz, Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Raham,Thank you for your kind review. We are delighted to hear you had a pleasant stay with us. Your feedback about our friendly and helpful staff is truly appreciated. We look forward to welcoming you back soon.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
モン・サン・ミシェルに行く予定で 朝、早く出発しなければならず、駅が近くに あったのでとてもよかった。 周りにお店やカフェがあり、楽しめました。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Christoph Merz Manager, Pullman Paris Montparnasse am 9. Apr. 2024
Dear Kei,We are delighted to hear that our hotel's convenient location near the station contributed positively to your travel plans. We are glad you enjoyed the surrounding shops and cafes. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.Christoph MerzManager, Pullman Paris Montparnasse

6/10 – Okay

Damarys

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
It was close to the train station. I loved that they had tea and water available in the room as some one traveling with an senior
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Wen Ying

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Orlando

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ioana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and the views of Paris are amazing! Also conveniently located right next to a shopping center. The only thing is that there is some temporary street construction going on in the area that makes it unpleasant to walk on the same side as the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Frank, Dallas

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent property. Would definitely stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Bashir

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jean Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Caroline

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait, je reviendrai
Parfait pour un séjour professionnel avec accès rapide à la gare. Personnel particulièrement poli et serviable. Literie très confortable et bonne insonorisation.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Elson

Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

KATSURA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
駅近で清潔です!
モンパルナス駅から徒歩2分ぐらいで便利です。 近くには、スーパーや、ビオコープもあります。 ネスプレッソのコーヒーメーカーもあり、 冷蔵庫の炭酸も無料でした。 清潔で安心して寝ることができましたので、また出張の際は滞在したいです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

JOHNY

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Accueil chaleureux, chambre spacieuse, confortable et d’une propreté irréprochable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

liliane

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Adama

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Professor Catherine

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had to move due to noise but other than that excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024